11 listopada 2011

11.11.11 - full of magic! OUTFIT

Witam Was dziś bardzo serdecznie! Mój humor jest dzisiaj baaaaardzo dobry, rzekłabym wręcz wyśmienity. Uchylę rąbka tajemnicy i zdradzę, że dziś mija 5 lat odkąd jestem z moim mężczyzną... ;-))

Zostawiam Was więc z zestawem, który miałam na sobie prawie 3 tygodnie temu... tylko zdjęcia jakoś długo do mnie szły ;-)* 


Zestaw idealny na co dzień, do szkoły, na miasto tylko w przypadku gdy nie musicie być na nogach od 5 nad ranem, bo wtedy wiadomo można się zmęczyć ;) Na zdjęciach zbyt dobrze nie widać, ale spodnie są 'a la skórzane' - bardzo modne już 2 sezon (w zeszłym legginsy). Długo szukałam odpowiednich, gdyż materiał ten jest dość ciężkim, ale w końcu się udało i znalazłam idealne w New Yorkerze. Marynarka z łatami na łokciach - szalenie modne w tym sezonie połączenie ('szalenie modne' to chyba ulubiony zlepek słów Tomka J?:P)



Jak chodzi o połączenie butów i torebki - podpasowywanie koloru butów pod torebkę i na odwrót dawno już wyszło z mody jednak to połączenie wyjątkowo mi się spodobało. A wam?? 


p.s Poznajecie ten most;>??









( na zdj. z kolegą Pani Fotograf --> http://www.maxmodels.pl/beglamour.html)




marynarka(blazer)- mosquito
spodnie, bransoletki,kolczyki(pants&cuffs&earings)-h&m
buty(shoes)- stylowebuty.pl
kurtka(jacket)-unisono
torba(bag)-galeria centrum




11.11.11 - magic date...I can only say that it's a day when everything's began... now it's 5 years with my boy!:* 


About the outfit... I usually do not wear bags and shoes in the same colour, but I love this combination with my 'litas'. HOW do you think? They are from stylowebuty.pl and they're so comfortable..

16 komentarzy:

  1. gratuluję i życzę więcej lat w szczęsciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna marynarka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się stylizacja, a najbardziej kolory, całość w czerni a dół w czerwieni;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty! niestety w praktyce nosiłabym je z 4 razy w miesiącu, bo nie wszędzie wypada w takich wyjść :).

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie, seksownie,kobieco to zamało !!!!!!
    Ale nie znam wiecej słòw !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sie zapatrzylam na Ciebie..
    ze zapomniałam dopisac - GRATULACJE!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za gratulacje;-):*

    Kreacje na topie: jejjj takie komentarze tylko podnoszą na duchu :PP;**** przemiłe,dziękuję!

    2bigcitylifes: ja tez rzadko noszę,bo w pracy muszę mieć niskie;<:* zajrzę do was za sek:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super strój! Żakiet jest bombowy, buty i torebka w sumie też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham te buty! :D
    Ps. Obserwuję
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. co to za lakier na paznokciach? przepiękny! ach, nie znoszę cię, bejb, bo zakochuję się w twoich lakierach, a ty nigdy nie mówisz skąd on ;p

    rocznica udana, jak mniemam? :) :*

    zuza
    amazed-confused.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx