29 listopada 2011

Szorty, Zakolanówki, Koturny - co o tym sądzicie? OUTFIT





Dzisiejszy zestaw ma w sobie coś dziwnego. Nigdy nie nosiłam zakolanówek. Kupiłam je by używać ich w połączeniu z emu (stylizacja tutaj: KLIK) albo jako ocieplacze do cieńszych butów. Takie zakolanówki idealnie ocieplają jeśli załozymy je na spodnie i wtedy dopiero wsuniemy buty. Ostatnio wypróbowałam do tych koturnów polecam. Mimo, że ta wersja nie jest taka ciepła to też mi przypadla do gustu.

Zastanawiałam się jedynie nad paskiem, a raczej nad usunięciem, ale nie podobało mi się połączenie spodenek z koszulą -> spodenki mają 'stary fason' - robią klepsydrę z ciała, ale taką niekorzystną:P Pasek więc był tu niezbędny ;-)


Mam nadzieję, że wybaczycie moje minki, ale ja + mój aparat(z samowyzwalaczem:D) nie lubimy ostrego słońca w zimie :D Ja osobiście je kocham, ale on już mniej ;-) Z drugiej strony dzięki temu bez oporów zdjęłam kurtkę i prezentuję się Wam w całości nie narażając się na chorobę ;-))

A JUTRO MOJE 23 URODZINY. CZUJE SIĘ STARO. NIE WIEM KIEDY TE LATA MIJAJĄ...
jedyne co lubię w urodzinach to pamięć bliskich i prezenty ;D bo kto lubi starzenie się?! ;-( 
Muszę schudnąć, a z wiekiem coraz ciężej... robię się coraz okrąglejsza, mniej ćwiczę-bo praca, więcej jem... grrrr Ola, zmobilizuj się!


Którą wersję wolicie - zakolanówki na kolanach czy pod kolanami:-)!?







szorty DIY(shorts)-assembleage.com zakolanówki&koszula body(overknees& body-shirt)-new yorker naszyjnik(necklace)- mój misiu mi wygrał ;) ♥ koturny(wedges)-fleq.pl pasek(belt)-pimkie torba(bag)-allego


2nite I present you an outfit with overknees - I didn't use to wear them, acutally it was one of my first times. I bought them to wear  with shoes to make my feet warmer. I hope you gonna forgive me my weird faces, but it was so sunny - me and my camera didn't like it as you could see ;-))


And 2morro it's my 23rd birthday.. I fell so old.... with the age I get fatter, I'm more lazy than I used to be, I eat more...grr ALEX, wake up! All right, let's finish it :P Which one do you prefer - with overknees on or under knees?;)

18 komentarzy:

  1. Łoł!
    Nowe, oryginalne spodnie NIKE na mojej aukcji:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak by te spodenki były miniówką! <3 zakochałabym się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Olu !
    23 lata to jeszcze baaardzo daleko od starości- fantastyczny wiek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro zapomnę pewnie więc już dziś życzę najlepszego ;)
    mi sie obie wersje podobają - boskie szorty ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lepiej wyglądają, gdy zakładasz je za kolano, przed wyglądają średnio, ale za, zdecydowanie lepiej :)

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. eh wez mi nie mow za niecaly meisac 24 lata....i przestan gadac ze robisz sie orkagla wez mi nei mow nawet o kraglosciach :(
    wszystkiego najlepszego Kochanie :******

    OdpowiedzUsuń
  7. jak sama nazwa wskazuje ZAkolanówki powinny być noszone za kolanem - i tak chyba wyglądają najlepiej :)
    ale getry to też fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się zupełnie, jakoś tanio to wygląda. Sorry.

    OdpowiedzUsuń
  9. zakolanówki pod kolanami to nie zakolanówki:P

    OdpowiedzUsuń
  10. poprzednie zestawy podobały mi sie bardziej, ten jest (jak juz ktos tu napisał) tani..

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje kochani za komentarze! Oczywiście spodziewalam sie negatywnych opinii, nawet wiecej niz ich w rzeczywistosci jest. Dzieki! zachecam do komentowania kolejnych wpisow;-)) pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zakochałam się w Twojej koszuli - body. Dawno ją kupiłaś? Ile dałaś? Jest jeszcze w NY? Ja 27 listopada skończyłam 24 także mam podobne myśli ostatnio a propos lecących lat...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczna, zgrabną dziewczyną, ale nie ubieraj się tak nigdy więcej, bo ten strój powoduje, że wyglądasz jak "pani lekkich obyczajów".

    Pozdrawiam / Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. www.thevoguespot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx