22 listopada 2011

IN LOVE WITH MY GORGEOUS HEELS! zapraszam!:*

Dziś obiecany post z przepięknymi platformami ze stylowychbutów oraz z torbą, która jest identyczna jak ta z Zary, ale kosztuje 269zł(promocja do któregoś listopada była:>), a nie 459.



Do tego moje ulubione czerwone spodnie(również z Zary) i koszula body - nie ma nic wygodniejszego na codzień. Można się kłócić, że wysokie obcasy etc, ale są bardzo stabilne! Przetestuję jutro na imprezie to zdam relację ;-)



Wybaczcie zdjęcia robione w domowym zaciszu, ale poddałam się po chwili i wróciłam do domku ;-)


Tymczasem życzę miłego wieczorku i uciekam na Lb,kreacje na topie,stylio i modnąpolkę haha:D :** buźka!


NA DNIACH GIVEAWAY, JEST WAS JUŻ 202 :*












buty (heels) - stylowebuty.pl
spodnie(pants)-zara
skórzana torba(leather bag) - allegro
kolia(necklace)-h&m
koszula body(shirt)-new yorker

17 komentarzy:

  1. też zamówiłam ta torbę

    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej...ta torba jest jak FURLA

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, torba i biżuteria najbardziej trafiają w mój gust ;d mam podobny kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olqaaa jaka Ty jesteś elegancka!!!!! buty mnie rozwalają na łopatki - jesteś mega w tych obcasach...laska że łooo......Torebka cudo w ogóle Ty cudo...a ten naszyjnik złoty aaaaa!!! uciekaj siooooo bo mi ślinka cieknie na klawiaturę ;)) chciałabym Ci kiedyś sesję zrobić :]]

    OdpowiedzUsuń
  5. O, a ostatnio widziałam ten model torby na mieście i zastanawiałam się skąd jest :]

    Buty są cudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty przepiękne, a torba rewelacyjna! Jednak zdjęcia na dworze wypadły znacznie lepiej!

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w takich szpilach daleko bym nie zaszła-podziwiam, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor lakieru do paznokci świetnie gra ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne szpilki!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka , podoba mi się stylizacja ! Zapraszam na mojego bloga weloveefashion.blogspot.com . Z góry dziękuje , każdy komentarz się liczy . :* PS: Super blog .

    i te buty ! zazdroszcze talentu chodzenia w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygodne są te szpilki? mam 13 cm ale te wydają się wyższe i ciekawi mnie ich komfort

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam stylizacje na zeberce. według mnie 'podrabiane' lity to nic zlego. te wszystkie dziewczyny są jakoś zakompleksione... nie wiem... moze nie stac ich na takie buty? w mkazdym razie Twoj blog i stylizacje bardzo mi się podobają! pozdrawiam!
    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna torebka! pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx