15 listopada 2011

Nowości - wymarzone, długo wyczekiwane!:-))

Buty już na miejscu, torba jedzie. Powiem Wam żadne buty mnie jeszcze tak nie zauroczyły jak moje Laury  ♥





Są przecudowne, mega wysokie i seksowne. Zobaczymy jak będzie z chodzeniem w nich, bo pierwszy krok był niepewny, ale każdy kolejny już nie. 
Myślałam nad cielistymi, ale oczywiście były już wykupione - czółenka Nude jak zwykle na topie. Ja postanowiłam wziąć inne, ale jak dla mnie to one są moimi 'cielistymi'. Mam trochę ciemniejszą karnację i są jak ulał! Jestem totally in love  ♥ 


Czółenka na platformie pasują praktycznie do wszystkiego: do eleganckich sukienek, spódniczek z koszulą, do casualowego looku, nawet do oversizeowego. Zawsze sprawią, że będziemy wyglądać seksownie i elegancko. Nie wiem jak Wy, ale moja miłość do szpilek jest nieskończona!;-)






Tutaj w innym świetle...  ♥



To już moja druga para ze stylowychbutów i coś czuję, że będzie ich znacznie więcej! Pierwsze były 'lity':



Wcześniej miałam opory do zamawiania butów przez Internet, bo mam dość niewymiarową stopę. 39 za duże, 38 za małe, a czasami noszę 37 haha :D


Pierwsze czółenka zamówione na stylowych (bodajże w kwietniu) były dużo za duże mimo, że moja stopa ma 25.5 Laury wzięłam 25 cm i są idealne! Poza tym słyszałam opinie, że w sklepie SB jest problem z wymianą butów czy zwrotem pieniędzy tymczasem ja zamawiając w kwietniu pieniążki z powrotem miałam w przeciągu 4 dni:>? 


w głowie mam już mnóstwo zestawów z moimi cudkami w roli głównej, ale to na weekend albo w przyszłym tygodniu, bo teraz jestem zawalona pracą, po pracy pracą nr. 2 czyt.korepetycje i siłownią, a na weekend egzamin ;> 


I JEDNAK WEZMĘ UDZIAŁ W KONKURSIE ZE STYLIZACJĄ Z POSTU NIŻEJ. ;-) ZOBACZYMY! ;-)


Całuję Was i uciekam oglądać Gossip Girl  - i co, napisałam więcej?:):P






LUBISZ MÓJ BLOG? COŚ CIĘ ZACIEKAWIŁO? DODAJ MNIE DO OBSERWOWANYCH (wystarczy mieć konto na google->gmail) LUB POLUB NA FACEBOOKU KLIK !


DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE!

17 komentarzy:

  1. szkoda że tak widać w nich palce, nie lubię jak wystają ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiesz, ze mi sie to STRASZNIE PODOBA;D? hehehe;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. matko kochana, ile cm ma ta platforma?!
    też chcę taką torbę ! gdzie i za ile kupiłaś:D?

    OdpowiedzUsuń
  4. platforma kochana ma 5 cm:)) a torba napisze Ci u Ciebie :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaaaaa jaki obcas jestes mega zdloniacha, ze w takich smigasz:) ja to na razie niemoge w zadnych obcasach prze moje kolana ale w takich to nigdy bym nie wyszla bo by sie to skonczuylo moja smiercia;) piekne sa naprawde piekne a torebka jest swietna....

    OdpowiedzUsuń
  6. torba też mi się marzy! ;)
    Cudowne buciki - platformy, czółenka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torbę mi moje kochanie sprawiło na urodziny, które mam 30ego ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty! Ah, gdybym tylko mogła chodzić w takich obcasach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, koniecznie daj znać czy są wygodne, jak wypróbujesz :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kolor szpileczek <3 tylko jak się w nich nie zabić? :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. torba PRZECUDOWNA !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  12. torba PRZECUDOWNA !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  13. I buty i torba swietne!Powiedz mi, gdzie zamawialas torbe?

    OdpowiedzUsuń
  14. podobne buty widziałam dzisiaj na net a porter i od razu zwróciły moją uwagę : D podobają mi się też te czerwone lity, świetnie ożywiły razem z kopertówką outfit z poprzedniego wpisu : >

    OdpowiedzUsuń
  15. both your shoes are really fab!Nice post!

    Take a look at my blog and if you like it follow me: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne buty! tylko powiedz mi, jak Ty w nich się poruszasz? ;D
    hugs <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx