18 listopada 2011

KONKURS NA MODOWY BLOG ROKU!

Kochane,kochani! Przed chwilą przeczytałam artykuł o KONKURSIE, który może zainteresować każdego kto prowadzi bloga minimum od stycznia 2011!
Otóż portal milionkobiet i magazyn hot-moda-shopping organizują konkurs na MODOWY BLOG ROKU 2011 i uwaga - najlepszy blog wybierze duet Paprocki i Brzozowski. Z wszystkich nadesłanych zgłoszeń zostanie wybranych 40 i z tych 40tu wybrani będą najlepsi.

Oprócz zaszczytu (bycie wyróżnionym przez takich projektantów chyba można określić mianem zaszczytu prawda?) jest to idealna szansa na promocję bloga. Będą 2 dodatkowe wyróżnienia wybrane przez magazyn hot-moda-shopping i portal milionkobiet. Najlepszy blog będzie opublikowany w gazecie HMS!

Teraz żałuję, że mój blog nie istnieje od stycznia, chociaż wysłać nic nie szkodzi! ;-)


WIĘCEJ INFO ZNAJDZIECIE TUTAJ: KLIK



p.s NIE JEST TO ARTYKUŁ SPONSOROWANY, pomyślałam, że może będziecie chciały/chcieli wziąć udział!

buźka  XOXOX
blogi.szafa.pl/olqeczka

15 komentarzy:

  1. teraz też żałuje,że mój nie istnieje od styczna;) ale cóż, może następnym razem ;)


    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. żałuje, że mój blog jest od czerwca ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ja się zgłosiłam chociaż pewnie i tak mnie nie wybiorą ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli warunkiem jest istnienie bloga od stycznia to chyba jednak zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja właśnie chciałam do Ciebie napisać żebyś wskoczyła na tę stronę i wzięła udział...ale faktycznie termin styczniwy jest dyskwalifikujący
    może next yeqar
    w każdym razie powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. poookaż proszę z bliska komin z poprzedniego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak samo żałuję, że założyłam blog dopiero w maju :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. Ale super, że dzielisz się z nami takim info!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. mi to info si enie przyda - ale Ty powinnas zgloszenie wyslac co Ci szkodzi - A MOZE SIE UDA:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, ja też żałuję, że nie otworzyłaś go wcześniej, bo jakbyś sama się nie zgłosiła, to zrobiłabym to ja, kochana moja :) :*
    kurde, bo zasługujesz na jakieś wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuza: dziękuję skarbie za takie miłe słowa!:*
    RybOlcia:*
    Lenny: dla moich kochanych blogerek i czytelniczek wszystko:P:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny konkurs, naprawdę ;) Mogli by na makeup też zrobić, chociaż ja pewnie i tak nie miałabym szans ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Olcia co do komina to jest w poprzednich postach obczaj sobie;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm.. ja jakoś nie biorę udziałów w konkursach^^ :D
    Czekam na następną notkę D:

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na konkurs. Szkoda że blog, który nie ma jeszcze roku, a który ostatnio jest dla mnie codzienną inspiracją, nie może wziąć w nim udziału ;/
    http://anetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx