14 listopada 2011

DO YOU WANNA GET TO KNOW ME? DO YOU WANNA LEARN TO GET INSIDE MY HEAD?










Dzisiejszy zestaw robiłam na pewien konkurs ( w sumie nadal zastanawiam się nad tym co zrobić, by móc się pojawić), lecz pewne okoliczności wykluczają moje pojawienie się na końcowej gali. Hmm... 



Połączyłam koszulę z krótkim rękawem z luźnym swetrem z łatami na łokciach. Nie śledzę trendów non stop, ale te z łatami oraz z kokardami czy kołnierzykami przy szyi bardzo przypadły mi do gustu. Moda na lity - jakiś czas temu twierdziłam, że nie ubiorę takich butów jednak miłość do nich sama się pojawiła - jak to z każdą miłością bywa - pojawia się nagle i uderza jak piorun ;>


TAK SIĘ ZASTANAWIAŁAM: JAKĄ FORMĘ WPISÓW WOLICIE: SAME ZDJĘCIA I KRÓTKI WSTĘP CZY CHCECIE CZASAMI ŻEBYM COŚ NAPISAŁA? PROSZĘ ZOSTAWCIE ODPOWIEDŹ W KOMENTARZU ;-) CAŁUJĘ ;* 



 a teraz życzę miłego oglądania:* 




















spodnie (pants)- new yorker
sweter(sweater)-c&a
bansoletki&pierścionki(bracelets&rings)-h&m
koszula(shirt)-esprit
buty(shoes)-stylowebuty.pl
kopertówka(clutch)-asos


Today an outfit that was prepared for a competition but it turned out I couldn't be in it. It's a shame (or maybe I'll start, don't know yet), but here we are - an outfit with esprit shirt, c&a sweater and leather pants from New Yorker. Another outfit with my lovely shoes...





jeśli podoba Wam się zestaw to proszę kochani o głosy TU


więcej informacji, zdjęć etc na FACEBOOKU 



JAK PODOBA CI SIĘ MÓJ BLOG DODAJ DO OBSERWOWANYCH - WYSTARCZY KONTO NA GOOGLE ;-))




20 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz. Lecz na zdjęciach twoje nogi przez dobór butów wydają się króciutkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalna torba i pierścionki, cudowny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda ta stylizacja. Jeżeli chodzi co do notek, ja u sibie zawsze trochę piszę, więc wolę jak jest tez cos do poczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda prawda, zestawienie było :)
    O kurcze - cudowny sweter! uwielbiam ten styl! kojarzy mi się z angielskimi dżokejami (ach te łaty!)

    OdpowiedzUsuń
  5. ruda: mi sie tak spodobal, ze wzielam ten i granatowy (gdzies nizej w postach sie juz pojawil):)

    OdpowiedzUsuń
  6. przez weekend odpoczywałam u rodziców, dlatego nie pisałam żadnej notki ;)
    super kopertówka !

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna ta czerwień, jeszcze pojedz czerwoną szminką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja ! Wielbię skórzane spodnie !
    Pozdrowienia z:


    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. The Pretty Reckles - uwielbiam!
    Fajny zestawik, podobają mi się kolory i buty oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  10. całość mi się MEGA podoba, a kopertówka, buty i sweterek to łooo<3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez nie wiem ale bardzo dziękuje :) niewiarygodnie pięknie wyglądasz, nigdy za tymi butami nie byłam ale w twojej wersji mi sie strasznie podobają, cudowne spodnie i ta słodka kokardka :) jesteś bardzo ładna!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pierscionki..
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny set, torebka powala :) dzieki za odwiedziny :**** co do formy postow pare slow sie przyda :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kopertówka! Fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież mówię, że obie wzięłam :D
    Bardzo mi się ten set podoba, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. no dobra, noname'owe lakiery cię usprawiedliwiają bejb :) ale ten metaliczny z wcześniejszego wpisu jest meeeeega, znajdę coś podobnego, i już. o tak, bo zakochałam się :)

    a zamówienia nie masz co zazdrościć, bo z ciebie wcale nie gorsza zakupoholiczka;p

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tam, oj tam;p
    rozkręcam się pomalutku.

    a tak w ogóle, to ja postuluję wybicie sobie z głowy pomysłu zamieszczania samych fot stylizacji. masz pisać!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja! Spodnie, sweterek i kopertówka - marzenie;)

    http://aniqestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx