23 listopada 2011

ALEX na zeberce ;-)

Dziś po raz pierwszy moje zdjęcia zostały umieszczone na portalu zeberka.pl (jednym z moich ulubionych:-]). Jeśli macie ochotę zostawić konstruktywny komentarz/popluć jadem/pozachwycać się(:D) zapraszam pod ten link:

http://www.zeberka.pl/art.php?id=15326

Przy okazji - moja najnowsza stylizacja została opublikowana na fanpage'u stylowych butów i wiecie co?!;D Jestem załamana poziomem KRYTYKI POLEK. Napisałam drukowanymi, bo krytyka nie równa się obrażaniu tylko wyrażaniu swojej opinii w sposób konstruktywny, a nie jak menele z pod budki z piwem za 2 zł. Oczywiście każdy lubi co lubi, jednemu się podoba, a drugiemu nie, ale żeby pisać komentarze typu:

"chujowe to wszystko jak barszcz:P moda na jebane czerwone spodnie, i czym chciała się wyróżnić ??? niczym! butami jedynie:P"

Pogratulować kultury osobistej. Nie piszę na profilu Sb żeby nie zaśmiecać ;-)


Kilka odpowiedzi dla Was na pytania, które zadaliście:
  
WYSTAJĄCA SKARPETKA: Faktycznie sama się uśmiałam, bo nie zauważyłam tej skarpetki :-( ;-P Normalnie nie wystaje  co widać na 2 nóżce ;-)


BUTY  ZA DUŻE - przecież nie dałoby rady chodzić w tak wysokich butach gdyby były za duże, to chyba logiczne prawda;>?


ZDJĘCIA W LASKU - zdjęcia robiłam przed domem, więc nie wychodziłam w nich do lasu, skąd jakieś pomysły, że szłam w plener:P? mieszkam w pięknej okolicy ;-)


NIE WYPADA DAĆ TAKIEGO ZDJĘCIA(poniżej) - dlaczego? czy ono jest wyzywające? Jeśli tak to zachęcam do odwiedzenia strony google.pl i wpisania 'wyzywające zdjęcia', a później komentować ;>





MOŻE ZAPOCZĄTKUJĘ NOWĄ MODĘ?;-))) BUZIAAM;*


jutro specjalnie dla MIŁYCH KOMENTUJĄCYCH zdjęcie z nóźką, ale bez skarpetek buu ;-( :**

13 komentarzy:

  1. po pierwsze gratuluje :)
    po drugie hahahha ludzie maja w glowie burdel zamiast rozumu :D wiesz jak to si eOlka nazywa: zazdrosc :]]]]

    OdpowiedzUsuń
  2. taka mała rada: ludzie zawsze beda krytykowac i pisac glupoty bo sa anonimowi i czasami lubia komus pojechac, zeby poczuc sie lepiej .to fakt i tego nikt nie zmieni. ale wg. mnie nie powinnas takich rzeczy opisywac w notatkach. daj sobie na luz i olej. tak robia ludzie z klasa :) bo nie wygrasz z idiotami, a beda pisac tylko gorsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zeberce takie komentarze to normalna rzecz ;))
    Wydaje mi się,że osoby które komentują są w wieku gimnazjalnym bądź zazdroszczą po prostu dobrego gustu :>
    Jednym słowem... śmiech na sali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. anonimowy: toteż nie komentuję na fb i nie zaśmiecam profilu stylowychbutków tylko ubolewam nad głupotą(dot.prymitywnych komentarzy) na blogu oraz odpowiadam na zadane pytania ;-) dzięki za komentarz!:)) pozdrawiam ciepło wszystkich;*

    OdpowiedzUsuń
  5. eh,widziałam na FB komentarze do tego zdjęcia,mi osobiście bardzo podoba się twoja stylizacja a połączenie tego wszystkiego z czerwonymi rurkami! mmm! uwielbiam Ciebie i twoj styl

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma co sie przejmowac. tym postem dalas im do zrozumienia ze troszke cie to rusza. nie warto! sama trafilam na zeberke i wiecej tego nie zrobie - jestem zalamany ludzmi tam! glowa do gory i rob dalej swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiam się, że na zeberce wcale większość to nie są gimnazjalistki, ale własnie dorosłe kobiety z klasą. Znam kilkanaście z nich osobiście.
    I skąd to przypuszczenie, że krytyka to zaraz zawiść ? Na blogach słodzicie sobie często niewspółmiernie do obiektu zachwytu, licząc na rewanż i lans i to uważacie za ok ?
    Dlatego trochę zimnej wody, od osób bardziej obiektywnych (nie blogerek) nie zaszkodzi waszej próżności. Nauczcie się znosić krytykę, nawet zjadliwą i wyciągajcie wnioski.
    Btw, żarty żartami, ale ta skarpetka do dyskwalifikacja na całej linii, elegancka kobieta nigdy by nie załozyła czegoś takiego.
    Inge Trude-Michacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlatego właśnie nie wysyłam moich fot na zeberke. :D Same bluzgi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uważam, że na Stylowych to było strasznie chamskie i poniżej wszelkiego poziomu.
    Natomiast co do Zeberki to cała krytyka jaką otrzymałaś była konstruktywna. Zauważyłam, że wszędzie Ciebie jest pełno, promujesz się gdzie możesz - im większa promocja tym więcej krytyki.
    A co tego zdjęcia - uważam, że to tragedia, pod każdym względem - straszna jakość, zdjęcie robione w domu, po prostu brzydkie i ta skarpetka to jest mały pikuś przy całości.
    Uważam, że powinnaś bardziej się postarać, bo Twoje zdjęcia generalnie są słabe i psują Twój wizerunek.
    Pozdrawiam
    Kasia G.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Twoją amerykanska stylizacje na zeberce! skad wzielas takie okulary? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Inge Trude-Michacz: ALE BEZ PODNIECENIA ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx