25 listopada 2011

PROPOZYCJA NA ZBLIŻAJĄCE SIĘ IMPREZY - na krótko ;-)

Dziś jak w tytule zestawienie na imprezę - ja coprawda robiłam zdjęcia popołudniu, ale właśnie tak szłam na imprezę, z tym że doprowadziłam włosy i buzię do porządku haha! ;D



Sukienka z lumpeksu, przyznam dość ceniącego się, kosztowała 65 zł :| BUTY już znacie z 2 poprzednich postów - my newest love ♥ Marynarka też z lumpeksu, a kopertówka z Glittera też po przecenie kupiona już 2 lata temu, a miałam ją może z 2 razy? biedna leżała na dnie szafy i czekała na swoje 5 minut ;-)


Zdjęcia w domu, bo w taką pogodę nie będę latać po dworze. Do zestawu dołożyłam rajstopy i w drogę! 
Mam nadzieję, że się spodoba kochani! DZIĘKUJĘ ZA TAK LICZNE DOŁĄCZANIE DO OBSERWATORÓW! W podziękowaniu....

 JUTRO JUŻ GIVEAWAY, TAK WIĘC BĄDŹCIE CZUJNI :***









buty(heels)-stylowebuty.pl

sukienka&marynarka(dress&blazer)-sh
kopertówka(clutch)-glitter
kolia(necklace)-h&m


As I Said in the topic today it's a party set. Actually I took these photos in the afternoon, but at the evening I was worn the same, but I changed my hair and make-up. I hope you gonna like it and that you also love my heels as I do!  Dress&Blazer-they're from second-hand, heels from stylowebuty.pl and clutch from Glitter. Kisses xxxx


23 komentarze:

  1. Musisz popracować nad perspektywą zdjęć.
    Może i outfitt jest fajny ale tak sfotografowany, że trudno nawet ocenić.
    A szkoda bo odpowiednio sfotografowany mógł zrobić wrażenie nawet na najbardziej wymagających czytelnikach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! dzięki bardzo za komentarz! wiesz i ja tak uważam, ale często nie ma kto mi zdjęć zrobić i trzeba sobie jakoś radzić ;-) ale miło usłyszeć 'konstruktywną krytykę' mimo, że praktycznie to pod krytykę nie podchodzi! Takich komentarzy więcej!:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetna sukienka! bardzo, bardzo mi się podoba :) tylko torebkę bym zmieniła na czarną kopertówkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie przydałby Ci sie jakis fotografer - normalnie taki potencjał, taki hot look.... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przefantastycznee buty !
    xoxo
    D.

    www.alimopectore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się buty, naszyjnik i sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka!!:D
    robi wrażenie

    zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka warta tej kasy! Wygląda jak z asos zresztą, taki krój i kontrast. Slicznie :) Ja bym zrobiła do tego perłowy makijaż, a Ty jaki wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladasz, super sukienka i przede wszystkim genialne dodatki! Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka! Przepięknie leży ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kopertówka !


    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego ja tak późno odkryłam Twojego bloga?! Jesteś fantastyczna! :***

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :) sexy ale delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo kobieca stylizacja, jak najbardziej mi się podoba;)
    oczywiście drzewa na ręce nie zrobię planowałam na kostce;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sukienka!
    Blog bardzo,bardzo fajny!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka przecudowna xD

    http://amedallion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne szpilki, a sukienki szczerze zazdroszczę! Jak na sh 65zł to dość dużo, ale za taką perełkę dałabym nawet 3 razy więcej:)
    Z tego co widzę, też jesteś fanką wysokich szpilek, więc pozwolę sobie prosić Cię o radę: znalazłam idealne buty na Sylwestra, ale obcas mają 13-nasto cm i żadnej platformy, chociaż sprzedawca zapewnia, że są tak skrojone, że nie czuć tak tej wysokości. Nie mam doświadczenia z tak wysokimi butami bez platformy i nie wiem czy ryzykować i kupić czy znaleźć jednak coś bezpieczniejszego? :(

    Wrzucę linka, żeby Ci było łatwiej ocenić: http://allegro.pl/skorzane-cwiekowane-szpilki-topshop-rozm-37-bcm-i1947419115.html

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczna sukienka- bardzo kobieco wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx