24 listopada 2011

Dziś totally black + stylowe Laura tanbrush ;-)

Dzisiejszy zestaw jest bardzo w moim stylu i w moim mniemaniu bardzo elegancko, kobieco i seksownie. Jak jest według Was to się przekonamy ;-)



Wiele z Was pyta o wygodę tych butów - wczoraj całą noc przetańczyłam siadając tylko od czasu do czasu. Dla porównania szpilki z obcasem wysokości 10 cm były gorsze dla moich nóg niż te 15 centymetrowe platformy. Ach, cały czas mnie zachwycają! ;-)


PRZY OKAZJI ZAUWAŻYŁYŚCIE, ŻE ZMIENIŁAM KOLOR WŁOSÓW? JEDNA PIANKA WYSTARCZYŁA NA POKRYCIE CAŁYCH WŁOSÓW - namiętny ciepły kasztan ;>





wygłupy...





















buty (heels) - stylowebuty.pl
'skórzane' spodnie("leather"pants) - new yorker
kolia(necklace)-h&m
sweterek(sweater)- vero moda
torba(bag)-allegro
płaszczyk(coat)-stradivarius
komin(scarf)-h&m





Wczoraj moja stylizacja znalazła się na zeberce. Dziś, przypadkowo link do mojego bloga został umieszczony przy stylizacji innej dziewczyny(pozdrawiam ciepło!) - to nie ja :-) Nie wiem więc skad okulary ze zdjęcia :D





29 komentarzy:

  1. Nowy kolorek baardzo przypadł mi do gustu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy + świetna stylizacja!


    dodaje do obserwowanych i zapraszam Cię serdecznie do śledzenia moich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie, muszę w końcu się wybrać po takie ale czasu mi na to brak hehe. :)
    Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kOCHANA, ja Cię już mam w obserwowanych i śledzę ;-)*

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany! w końcu ktoś kto świetnie wygląda w takich spodniach! super!

    OdpowiedzUsuń
  6. world on high heels: dziękuję!~:**
    Sylwia: jejj, dzięki;D strasznie miłe;**

    OdpowiedzUsuń
  7. widać, że bardzo podobają Ci się te butki :) a włosy masz świetne! pasują do Twojej karnacji!

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. elegancko prosto i seksownie:)piekne masz włosy kocham je:) cała jesteś piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie i z klasą :D możesz zdradzic czym farbowałaś włosy???

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba Twój kolor włosów- bardzo ci w nim do twarzy:) stylizacja bardzo kobieca- wyglądasz fantastycznie:)
    p.s. z innej beczki: zdaje się, że chodzimy razem na niektóre wykłady;)
    masz swietny styl:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. torba (powtórzę raz jeszcze) jest REWELACYJNA !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie, cała stylizacja, jest jak najbardziej OK, pewnie "koleżanki" Zeberki, przyczepiłyby się że kolor butów, nie współgra z kolorem komina :P ... hehehe. Dobrze że nie masz czarnych butów, bo bez płaszcza wyglądałabyś jak "czarna wdowa". ;)*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, jak najbardziej w moim guście, super :> !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  16. taguję Cię do zabawy: http://agua-y-feugo.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    buzkiii ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. kasztan pięknie wygląda w świetle słonecznym.
    A propos wygody butów,właśnie o to chodzi,że
    mimo tej wysokości dzięki platformie nie odczuwa się takiej przeszkody w chodzeniu.
    wyglądają bardzo zgrabnie na nodze :)

    http://paranoidmarket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy: pianka sublime mousse namiętny ciepły kasztan (:PP) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. niby nic, niby zwyczajnie ale moim zdaniem wyglądasz fantastycznie w tym zestawie!:) sądzę że nikt by nie przeszedł obok Ciebie obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. marzą mi się takie, albo chociaż leginsy ze skórzanymi wstawkami :(
    ślicznota :)
    dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  21. jak wpisalas torebke w allegro?> bsoska

    OdpowiedzUsuń
  22. EXTRA SPODNIE! super wyglądasz w skórze! więcej fotek w nich!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. wow zajebisty Blok i ładna kobieta w sexownych spodniach i extra zestawienie ubioru pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx