20 listopada 2011

BEZ TYTUŁU. 2 miejsce w konkursie na stylizację!

Jeszcze jedna osoba do 200tu i będzie rozdanie. :)



Co dziś napiszę?! Pamiętacie tą stylizację(?):


Zajęła ona 2 miejsce w konkursie na Jesienną Stylizację! Konkurs organizowała galeria handlowa Focus Mall w moim mieście. Niestety wymagane było by osoba, której wizerunek został uwieczniony na zdjęciu była równo o 16:00 na rozdaniu nagród (inaczej nagrodę przyznają komuś innemu).


Może nie będę za dużo pisać, ale spóźniłam się 5 minut przez pociąg (wracałam z Poznania z zajęć..) i dali ją komuś innemu.


Wyobraźcie sobie moje z jednej strony szczęście(w końcu zostałam wyróżniona, a w składzie jury była m.in Ewa Szabatin), a z drugiej 'rozpacz' - 750 zł to połowa mojej wypłaty :(


Wcześniejsza i dalsza część dnia też była NICZEGO SOBIE przez co teraz siedzę, dzień po i nie wiem co z sobą zrobić. 


W sumie nie wiem czemu piszę, jestem ZŁA. Chyba rozumiecie, prawda? A już planowałam pokupować wszystkim prezenty na Święta :((




Całuję!

a niedługo post z pięknymi Laura oraz skórzaną torbą. 

13 komentarzy:

  1. ojjj współczuję strasznie...należało Ci się ale regulamin to regulamin i z drugiej strony im też się nie dziwię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. niedługo mam zamiar zamieścić parę wpisów z DIY więc może z ich pomocą uda Ci się coś pięknego i od serca wykombinować dla bliskich za ułamek wypłaty :)
    kiss-kiss-bang-bang nie smutaj się i nie złość bo złość piękności szkodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. no z jednej strony to super że zostałaś wyróżniona, a z drugiej to musiałaś byś wściekła że się spóźniłaś :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne buty, acz wolałabym czarny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie świąt ;<
    i gratuluje ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. uuuu trochę przesadzili z tą punktualnością... A co jak byś nie mogła przyjechać, bo miałabyś jakąś ważną sprawę do załatwienia?? Albo jakbyś miała np. małe dziecko? Chyba trochę przegięli..

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacje pewnie, że pamiętam bo jest rewelacyjna!!ale kurde nei łądnie się zachowali ;/;/;/ chyba trochę przesadzili......ale słuchaj nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - startuj w innych konkursach!!!ja trzymam kciuki za Ciebie masz rękę do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko tyle forsy! Rozniosłabym to miejsce ;)) 5 minut to moja norma, bo niestety jestem spóźnialska... To dla mnie nic:D

    NIEMNIEJ JEDNAK WIESZ ŻE JESTEŚ DOBRA I TO SIĘ LICZY, NAGRODA MIMO ŻE BEZ NAGRODY :O, JEST.

    OdpowiedzUsuń
  9. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do
    wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla
    zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz
    zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub
    wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe
    nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie,
    forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele
    innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o
    kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochane za komentarze, niestety 2 tygodnie przed końcem składania prac że tak powiem, pisałam do nich maile i nic, nie zgodzili się by w przypadku wygranej np. mama odebrała nagrodę (a zgłoszenie bym na nią wysłała). Niestety wizerunek uczestnika musiał pokrywać się z rzeczywistością i nie moglam nawet oszukać :P
    buziaammm:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania wybrane buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULUJĘ! :)

    Nie dziwię się, że wygrała, fotka i stylizacja są super! :)

    Sol

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx