7 listopada 2011

Beautiful sunny but cold day.

Tak jak obiecałam post jeszcze dziś, późnym wieczorem, ale jest.

Dzisiejszy zestaw jest idealny na co dzień - jak większość zestawów, które tu publikuję.
Macie może jakieś propozycje albo prośby - w jakim zestawie byście chciały mnie zobaczyć?

Z nowości mam na sobie kurtkę z najnowszej kolekcji MOSQUITO oraz żakiet, ale on pochodzi z kolekcji wiosenno/letniej. Kurtka jest wspaniała. Jej wielki komin może posłużyć także jako kaptur. Może być odpięta (jak na zdjęciach) oraz podpięta pod szyją. Naprawdę rewelacja!:-)

A buty fleq - powiem Wam uwielbiam je całym sercem! Mam je dopiero kilka dni, a już przepadłam!:*


MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ WAM SPODOBA!


a ja, popijając martini poupajam się wolnym wieczorem ;-)





















kurtka, marynarka (jacket and blazer) - mosquito
spodnie, bluzka(pants&top) - h&m
koturny(wedges)-fleq
pierścionek&naszyjnik(ring&necklace)- winobranie - święto mojego miasta 

torba(bag)- pożyczona ;-)

13 komentarzy:

  1. super podoba mi się! ciekawa kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne spodnie, boska kurtka, piekny kolor marynarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie sa jeszcze w h&M? wlasnie takich szukam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super połączenie granatowego z pomarańczowym :)

    Pozdrawiam,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory tej stylizacji! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oranżowa marynarka- zawsze mi się takie podobały :)

    zapraszam do siebie:
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna marynarka!:D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit! :D
    Najbardziej podoba mi się marynarka :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx